Anketa
Vprašanje:
KAJ BI IZPOSTAVILI PRI NOVEM CITROENU?
Možnost 1: dobje
glasov: 2
Možnost 2: izajn
glasov: 2
Možnost 3: rostornost
glasov: 1
Možnost 4: apredne tehnologije
glasov: 1
Možnost 5: godovino znamke
glasov: 3
Možnost 6: vanturistièni duh
glasov: 0
Možnost 7: kologija
glasov: 1
Možnost 8: rugo
glasov: 1
Dyane, ko so reklame bile se domiselne
Povedali so, kaj avto nudi in to je bilo to. Ne pa sedanje reklame, ki omenjajo občutke svobode, avanture in kaj jaz vem, kaj še.
Ampak stručkoti so ugotovili, da se baje najbolje prodaja stvari, kjer se vzbujajo občutki veselje, ugodja itd. Še najbolj znan primer je Cocacola, ostali pa sedaj to kopirajo.
Zakaj bi se vozili na morje v prenatrpanih vagonih. Privoščite si svoje vozilo in se odpravite na morje sami ali v dobri družbi.
To je bila reklama za moj scooter Tomos Galeb iz l.1954.
Ga imam doma, reklamo mislim.
Tako, da so že vcasih težili z svobodo, Lovro.
Ja, sam tako reklamiranje svobode se mi zdi smiselno. So povedali, da je prednost skuterja v tem, da se ne boš drenjal, ampak užival v vožnji.
Sedaj pa ta svoboda pomeni npr. neke izlete v naravo ali vožnjo po eksotičnem okolju, pa na piknik itd.
Ma na to se lahko peljem v Citroenu, Renaultu, Mercedesu, Fiatu, Rolsu ali pa z biciklom. Meni bi bilo bolj všeč, da poudarijo bistvene prednosti avta. Ali pa lepo paleto barv, dobre materiale, kar koli.
Je pa res, da so si avti sedaj zelo podobni, pa mogoče ne vedo, kaj bi v reklami poudarili.
Ampak očitno te nove vrste reklam tako vplivajo na nas, da so učinkovite, če jih prakticirajo.
Ne povdarja se lastnosti, temveč koristi. Tipičen primer brezhibnega marketinga je TOP SHOP.
Citroen - mehko vzmetenje/udoben za vožnjo
Osebno bi pri novem avtu težko kaj izpostavil. Pri C3 so v zadnji generacji izpostavljali kamero, zdaj barvne kombinacije. Nič od tega me ne prepriča. Morda trije isofix sedeži pri Berlingu? V dobi, ko so si vsi produkti podobni je težko izpostaviti nekaj kar model dela drugačen. Mislim, da je s temi združevanji znamk več škode, kot koristi. Vse je enako, le preobleka druga.
Recimo. Novi C5 Aircross, varen, kot še nikoli. Poglejte si sliko novega, varnega Citroena po trku z vrabcem. Voznik je ostal nepoškodovan, potniška kabina je ostala cela. Vrabcu je odpadlo pero. Ne od trka, od šoka.
Citroen zasnovan, da vas obvaruje...
To je pa bil vražji ptiček.. 😊
jeba je, če se ti zaleti pod določenim kotom, pa hitrost je moral imeti vrabec dosti višjo od C5 AC.
Klepanje pa štrihanje pa bo.
Pri reklami za Xsaro je Claudia odvrgla gate skozi okno,...
Ma najbrz so bile tako mokre od uzitka v voznji
@dejan ma kaj ti s polirko ne bi tole ven dobil?
...
Citat od: Lovro dne Januar 22, 2021, 08:18:41 DOPOLDNEPovedali so, kaj avto nudi in to je bilo to. Ne pa sedanje reklame, ki omenjajo občutke svobode, avanture in kaj jaz vem, kaj še.
polaganje fasade (https://bislimaj.si/izdelava-fasade/)
Ampak stručkoti so ugotovili, da se baje najbolje prodaja stvari, kjer se vzbujajo občutki veselje, ugodja itd. Še najbolj znan primer je Cocacola, ostali pa sedaj to kopirajo. novoletna poslovna darila (https://sajeposlovnadarila.si/pages/novoletna-poslovna-darila)
tudi meni današnje reklame niso všeč, se mi zdi da so vozila nekoč boljše predstavljali.
darilni boni za dva (https://www.sunrose7.com/sl/darilni-boni-hotel-bohinj)
odvetniška pisarna Ljubljana (https://www.krizanecpartners.com/)