https://www.nastirihkolesih.si/najboljsi-koncesionar-citroen-v-letu-2019/
:emot112:
Bravo naši.
Avtoplus najboljši prodajalec, pa ljudje se vračajo,.. ja valjda ko je bil tam parkiran moj GS.:funny34d: Bomo videli kako bo naslednje leto,..:argue1:
Še pri vsaki znamki sem prišel v salon bolje podkrepljen z informacijami, kot tisti, ki so mi avto na to prodajali, zraven pa precej bučk.
Jaz ne potrebujem čuta za sočloveka, ko nekaj kupujem, ko reklamiram in se bockam s servisi in tehničnimi službami pa tega, tako potrebnega čuta, ni od nikoder.
Avto prodati, je kot otroka narediti. Zelo lahko. Problem je, ko se zadeva rodi, oziroma, ko pride na servis. Potem se začnemo zavedati, da joče, serje in mora jesti. To se pravi menjaj olje, filtre in še morje dodatkov(aditiv, urea...). In tu nastane kratek stik...
Mene financiranje pa to ne zanima, servis, torej bravo Jenko in Jerovšek!
A je Jenko spet dobil. Še je upanje na tem svetu. Super.
Še zmeraj so najboljši, bravo!
Èestitke Jenku za naziv :emot112:
A lahko uredi višino na hidravličarju? Èe, ne gre naj Pride v BiH.
Priznanje za najboljšega koncesionarja na področju financiranja vozil v letu 2019 je tokrat pripadlo podjetju Avtotehna Vis, ki se ponaša s sposobnostjo prvovrstne komunikacije s stranko, ko ta potrebuje svetovanje na področju financiranja in dodatnih finančnih ali zavarovalnih storitev. S svojim celovitim znanjem o znamki Citroën zna predstaviti najustreznejši produkt financiranja glede na strankine zmožnosti, želje in potrebe ter nenazadnje, uspešno zaključiti prodajni postopek.
Status najboljšega serviserja znamke Citroën lahko doseže utečena ter nadarjena ekipa, ki vsakodnevno usklajuje, uravnoveša in upravlja mnoga zahtevna področja. Ne samo, da je najboljši serviser izjemno vešč na tehničnem področju, odlično mora tudi poznati blagovno znamko, razumeti stranko in budno slediti inovacijam ter jih z veseljem vpeljevati v svoje delo. Skozi odlične servisne storitve izkazuje vrednote znamke, hkrati pa jo predstavlja tudi kot ambasador, ki se zaveda, da je pozornost do strank ključ do uspeha. Zagotovo lahko vse te superlative pripišemo podjetju Avtohiši Jenko, ki je tudi prejemnik priznanja najboljši serviser vozil Citroën za leto 2019.
Koncesionar leta 2019 na področju prodaje novih vozil Citroën izkazuje veliko mero strateške usmerjenosti, motiviranosti in občutka za sočloveka. Tržni delež ni njegovo edino vodilo, na prvo mesto postavlja želje in zadovoljstvo strank ter širjenje mreže pripadnikov Citroënove družine. Laskavi naziv je letos pripadel podjetju Avtoplus, ki je fleksibilno, zna prisluhniti željam, zahtevam in potrebam strank, zato se slednje z veseljem vračajo k njim. Najboljši prodajalec ve, da se njegova naloga ne konča pri prodaji vozila, temveč da je cilj navezati pristen in iskren stik, ne zgolj s strankami, temveč tudi znotraj prodajne ekipe, ki jo ustrezno motivira ter ji omogoča izobraževanja in pridobivanje novih kompetenc, ki se odražajo v odličnih poslovnih rezultatih.
Èastno priznanje za najboljšega koncesionarja znamke Citroën v letu 2019 pa je pripadlo podjetju Avtocenter Jerovšek, ki se je nadpovprečno izkazalo na vseh področjih delovanja in dosega najvišje standarde delovanja. Blesti z izvrstnimi rezultati tako v svoji regiji kot v celotni prodajno-servisni mreži Citroën, hkrati pa pooseblja vrednote znamke, kar se zrcali v nadpovprečnem doseganju ciljev. Poslovne odločitve so sad preudarnosti, razumevanja in izkušenj, v prihodnost pa stopa vizionarsko, inovativno, navdihujoče in strastno.
Uspešnost najboljšega Citroënovega koncesionarja vidimo tudi na enem izmed najpomembnejših področij – v zadovoljstvu uporabnikov –, kjer se odražajo pristni in kakovostni odnosi s strankami.
»Citroën že 100 let slovi po udobju, edinstvenem dizajnu, zanesljivosti in inovativnosti. Veseli in ponosni smo, da v takšnem slogu zaključujemo letošnje leto in se polni optimizma ter drznosti podajamo ne samo v novo leto, pač pa v novo Citroënovo stoletje,« je zaključil Jožko Tomšič, generalni direktor.