Citroen je ob 100 letnici izdal zanimivo žepno knjigico, Le petit Quizz Citroen ...
Ker je notri kar nekaj zanimivosti, bom vsak dan objavil eno izmed vprašanj in drugi dan v isti post, še dodal odgovor. Da zvemo še kaj, kar do sedaj nismo vedeli :)
Kviz je v angleškem jeziku ...
Začetek je lahek >>
Ustanovitelj je bil gospod na sliki v tvojem postu, po njemu se firma še vedno imenuje.
Jah Armand Peugeot pa Louis Renault skoraj zagotovo ne ;).
Èeprav po drugi strani je Citroën del PSA koncerna, tako da prvi vseeno ni za odmet ;)
Ampak ajde, bom poskuil pa upal na najbolje: André Citroën.
:)
Gustave
Zdaj imamo tudi Adama v našem koncernu.
ja saj včasih nam je Opel kradel modele, zdaj jih pa sami delimo z njim
Pravilni odgovori :)
Podrobneje lahko preberete v postu, ob vprašanju.
Danes tudi eno lažje vprašanje >>
This one is even more difficult.
Strojniki bi vedeli povedati, da tako ozobljenje omogoča tišje prenose.
Aha, zato je menjalnik v DS-ki glasnejši...
Ne, ne, glasen je zato, da veš, da dela. Kot je Pubi že enkrat rekel: "dokler škripa, veš, da je živ" :emot77::BigThumbs:
To je fino da dela, samo naj to malo tišje javlja.
Citat od: Gox;256315Danes tudi eno lažje vprašanje >> What is the origin of the Citroen logo?
Citroen logo predstavlja zobnike v obliki smreke, ki jih je Andre Citroen izdeloval še preden je začel delati avtomobile:
Torej zobnike dobro poznamo :) Rešitev preberete zgoraj v postu z vprašanjem ...
Novo vprašanje pa je >>
Prvi je bil Type A 10HP ... zdaj pa malo težje vprašanje >>
Citat od: Gox;256366Prvi je bil Type A 10HP ... zdaj pa malo težje vprašanje >>
Rumen kot limona
Ja na voljo je bil samo rumen :)
Novo vprašanje >>>
Kaj že pomeni buzz? Google ne ve. Je to gužva, intenzivno dogajanje, brnenje?
Več o buzz-u v odgovoru zgoraj ...
Danes pa mislim da je malo težje vprašanje >>
Andrej si je zamislu potrošniški kredit
Pa prodajo rabljenih citroenovih vozil preko njegovih salonov.
Bravo :)
Novo vprašanje >> Tudi zanimivo :)
Prometni znaki in avtokarte.
Vam pa gre kar dobro ta kviz :)
Sedaj pa >>
Velikoserijska (za tisti čas) proizvodnja po tekočem traku?
Hehe, se počutim že kot kak piflar v šoli, v prvi vrsti, ko stalno dviguje roko in vpije "jaz, jaz", ko učitelj kaj vpraša. :emot77:
Henry bi imel kaj za pripomnit o tekočem traku.
Citat od: Citroenovc;256523Henry bi imel kaj za pripomnit o tekočem traku.
Bi povedal, kako ga je Citrončev Andrej hodil obiskovat, da je avtomobilski tekoči trak prišel tudi v Evropo.
No viš, sej če te učitelj malo spodbudi, potem daš bolj točen odgovor ;)
V bistvu je bilo govora o trgovski in servisni mreži :)
Eno težje >>
Možakarja sta se šla vozit po Saharskem pesku s citro polgoseničarji.
Pa mislim, da je pravilno napisan priimek Haardt.
Danes pa eno vprašanje za nas >> zbiratelje :)
Nedeljsko vprašanje pa gre tako >>
Za odgovor na vprašanje iz 15.6. si že ti dal namig. Citroen je namreč lansiral tudi proizvodnjo jouets Citroen, torej avtomobilčke igrače, od modelčkov, pa do večjih na pedale.
Caravane Citroen pa je bila marketinška akcija, ko so kolone avtomobilov, seveda vnaprej najavljene preko medijev krožile po Evropi. Se spomnim, da sem nekje videl sliko te karavane v Beogradu.
Zdaj pa bom začasno dal mir z odgovori, ker grem jutri na dopust, sploh konec meseca, ko bom na morju.
@gox pohvale za temo dobro je izvedeti par novih reči. Top
Ja vedno je zanimivo kaj novega zvedet, oz. ponovit kar že vemo pa smo pozabili ... vprašanj je še za skoraj celo leto v knjigici :)
Gremo počasi dalje ...
Danes tehnično vprašanje >>
B10 ... prvi "all steel" automobile v EU.
Poznate ta imena? >>
Goseničarji?
Citat od: garac;256685Goseničarji?
Ja točno :)
8 citroenov B2, ki so prečkali Afriko v ekspediciji leta 24-25
Danes tudi tehnično vprašanje >>
1926 ... prvi "repair manual" in katalog rezervnih delov ...
Danes pa >>
Kaj je imel B14 zanimivega v letu 1926?
Kaj so ze rekli zadnjo luč?
Citat od: garac;256733Kaj so ze rekli zadnjo luč?
Stop luč :BigThumbs:
Danes pa >>
(nekaj podobnega smo videli na več svetovnih srečanjih v mini obliki)
Namig na sliki zraven ...
Današnje >>
Kaj je še novega? >>
Dopust, zdravstveni domovi, vrtci...
Citat od: garac;256793Dopust, zdravstveni domovi, vrtci...
1927 je bil tudi prvi, ki je uvedel 13-to plačo.
Kateri Evropski rekord, pa je Citroen razbil leta 1926?
Proizvodni rekord, 400 izdelanih vozil na dan.
Citat od: Poštar;256805Proizvodni rekord, 400 izdelanih vozil na dan.
Točno tako :)
Kaj pa leta 1927 >> ?
Open days leta 1927 ...
Inovacija leta 1932?
>>
TA?
Citat od: sušo;256876TA?
Za vse modele ;) ... novo vpetje motorja preko gumi nosilcev.
Današnje vprašanje pa >>
Svetovni rekord leta 1933?
>>
Le kdo je izrekel to trditev?
>>
Seveda Louis Renault :)
Kaj pa veste o "central Asia expedition" ?
>>
Danes pa ...
>>
Kdo pa je prevzel Citroen leta 1934?
>>
Neki gumarji baje.
A ni ironično, da si praktično hkrati največji v Evropi in drugi največji v svetovnem merilu in obenem bankrotiraš oz te prevzamejo tvoji opremljevalci ...
Ja Michelin jih je prevzel in držal do leta 1976 ...
Danes pa malo o TA-ju >>
Sprednji pogon, nižje težišče zaradi napredne konstrukcije.
A ni mel (med) prvi(mi) plavajoče puše cilindrov al kakorkol se že temu reče v mehaničarskih krogih - "wet liners" v ang. Ko hladilna tekočina obliva direktno pušo valja in jo s tem bolj efektivno hladi, pa mislim, da je tudi motor tišji, ker tekočina bolj duši zvok, ipd ... za razliko od klasike, ko je puša obdana z blokom motorja in ni v direktnem kontaktu s hladilno tekočino .... To se mi zdi kar dobra reč.
Sploh če jo skombiniraš s praktičnom ravnim (aerodinamičnim) dnom napram šasijastim avtomobilom tistega časa, menjalnikom nad prednjo osjo in s tem boljšo obremenitvijo prednjega kolesnega para z maso; motorjem, ki zaradi naprej porinjenega menjalnika ne rabi več odžirat v kabini potnikom prostora (pa še tišja je kabina in manj se segreva); pa kot že omenjeno si lahko privoščiš nižjo karoserijo (ker ne rabi čepet na šasiji), težišče je nižje, ko najdeš pa še primerno prismuknjenega oblikvoalca, da ti za tisti čas naredi kar aerodinamično karoserijo, si pa itak zmagovalec.
Sicer bankrotiran, ampak zmagovalec ...
Pa neodvisno vzmetena kolesa, torzijsko vzmetenje, hidravlične zavore, pa valji, ki se lahko odstranijo iz bloka in nadomestijo z novim setom z bati vred in ni potrebno brušenje ob generalki.
Verjetno smo še kaj pozabili.
Citat od: Lovro;257057pa valji, ki se lahko odstranijo iz bloka in nadomestijo z novim setom z bati vred in ni potrebno brušenje ob generalki.
To so "wet liners", ja ;)
Ja novosti je kar nekaj, dobro poznate Traciona :) :emot112: (odgovor sem prilepil ob vprašanju)
Kakšna pa so bila navodila za izdelavo spačka? To pa tudi vemo >>
Marela oz. dežnik na 4 kolesih.
Poceni za nakup, enostavno in nezahtevno vzdrževanje, majhna poraba goriva, 4 potniki lahko obdržijo klobuke na glavi, vzmetenje za slabe ceste, da kmetje lahko peljejo nekaj svoje robe na tržnico, brez da se jim kaj polije ali razbije.
Citat od: Gox;257060Ja novosti je kar nekaj, dobro poznate Traciona :)
Sem vedel, da smo nekaj pozabili.
Kolikor vem, je bil Traction, če ne prvi, pa vsaj med prvimi avtomobili, katerega karoserijo so zasnovali tako, da čim bolj varuje potnike v primeru prometne nezgode.
Ja pa majhna poraba spačka, pa košaro jajc more peljat ;)
Danes pa eno lahko ...
Kaj je TUB?
>>
Predhodnik HY
Traction Utilitaire de type B.
Prvo vozilo z moderno zasnovo kombija, ki jo skoraj vsi proizvajalci uporabljajo še danes.
Proizvajan od 1939 do 1941, baje v dveh verzijah, osnovna TUB ter z močnejšim 11CV motorjem in nekoliko večjo nosilnostjo TUC.
Ja Tub je bil pred pujsom . prvi van s prednjim pogonom...
Novo vprašanje pa je >>
Koliko let pa so izdelovali TA ?
>>
23let TA-ja ...
Ker pa grem jutri pogledat teh prvih 100let v Francijo ..vam dam vprašanja za par dni :) Odgovore dobite drugi teden ...
>> Sreda
>> Èetrtek
>> Petek
>> Sobota
>> Nedelja
>> Ponedeljek
>> Torek
Kje pa je Lovro? Ne vidim odgovorov
Lovro je na bolniški (desna rama) in težko tipka. Verjetno bo drugi teden bolje.
Odgovore sem dodal k vprašanjem ;)
Novo vprašanje pa je >>
Citroen DS 19 oz. Žaba. So ušli kljub prestreljenim gumam.
Sem mislil, da je od takrat De Gaule ostal zvest tej znamki. Za tisto o Tractionu v Angliji pa nisem vedel. Zanimivo.
Res je ja :) DS 19 jih je rešila...
Ker se počasi pripravljamo na odhod na svetovno srečanje 2cv ... bom postavil celo zbirko vprašanj, tako da imate časa dober teden za premislit ... odgovori sledijo v avgustu >>>
25.07.2019 >>
26.07.2019 >>
27.7.2019 >>
28.7.2019 >>
29.7.2019 >>
30.7.2019 >>
31.7.2019 >>
1.8.2019 >>
2.8.2019 >>
3.8.2019 >>
4.8.2019 >>
5.8.2019 >>
Uf, si nam (mi :emot77:) dal dela, he he.
Pa dajmo najprej odgovora na vprašanji za 25. in 26. julij.
Za prvo vprašanje sem moral malo poguglati in prišel do odgovora, da naj bi Citroen dosegel letno pol miljonsko proizvodnjo leta 1966.
Odgovor na drugo je na tej povezavi: https://sh.wikipedia.org/wiki/Le_Corniaud .
Odgovore za nazaj sem dodal k vprašanjem :)
Danešnje novo vprašanje pa je >>
Roger Moore je letel po zraku z rumenim 2cv.
:BigThumbs:
Zdaj pa pomislimo malo na C15 >>
Citat od: Gox;257594Zdaj pa pomislimo malo na C15 >>
Najvecja bruto masa c15, allora avta in tovora znasa 1.5 tone :)
Citat od: martinko;257595Najvecja bruto masa c15, allora avta in tovora znasa 1.5 tone :)
Točno :) :BigThumbs:
Novo pa o Visi >>
A uno s podmornico in letalonosilko al kako je ze blo?
Citat od: garac;257660A uno s podmornico in letalonosilko al kako je ze blo?
Ja točno :BigThumbs:
Danes pa o spačkovih imenih >>
Sure we know.
We know and we can...
he he
Uf, po moje vsaka država svojega: Spaček, Spak, Papirni zmaj, Deuche, Dedeuche in cel kup jezikovnih variant na dva konja oz. (grdi) raček.
Evo meni so že nagrado poslali.
Jep. Za Meharia rabiš marelo... he he
Mal off ma vseeno. V Višnjo k Zlatem polžu se je pripeljal nemec čez Francijo in Španijo v Mehariu brez ogrodja strehe in brez oz. s počeno in zaradi tega položeno sprednjo šipo. Zadnje dva dni potovanja je deževalo.
Je povedal, da družina ni hotla zravn na pot. I wonder why?
Po moje ravno niso imeli časa.
O kateri spremembi pa je govora v letu 1985?
Nisem bil siguren, ali imam prav, pa sem moral preveriti v odgovore.
Sicer sem imel prav, ampak ker sem "plonkal", naj zato kdo drug napiše odgovor.
Po letu 1985 rumeno in modro, zamenja rdeča in bela ... nov logo
Danes pa >>
Kitajski zid?
Citat od: garac;257765Kitajski zid?
Točno :BigThumbs:
In smo že pri XM-u >>
Hidraktivno vzmetenje ...
Drugače pa tam za 1985/86 bi se lahko tile uganjkarji raje pohvalili, da so takrat začeli kot eni prvih sploh velikoserijsko cinkati vse karoserije (se lepo vidi razlika npr BX mkI vs mkII kako so mkI pregnili dok si rekel keks, mkII so pa kar zdržali) ...
Citat od: Citroenovc;257811Hidraktivno vzmetenje ...
Točno :)
Kaj pa 27 julij 1990?
>>
Zadnji Èarli?
Portugalci sestavili zadnjega Spačka.
Točno oba .. zadnji Èarli je šel ven :BigThumbs:
Kako inovativen pa je bil ZX leta 1991?
>>
A ni bilo nekaj na zadnji premi?
Elastokinematična zadnja prema.
Èeprav jo je imel pa tudi že pred njim Passat, če se še prav spomnim. Oni ko se je tam koncem 80ih pojavil ....
Inovativen, do te mjere, da je izgledal kot Yugo Florida, ki je predstavljena že leta 1988.
Ja prema, vzdolžno pomična zadnja klop, prav fajn in prostorn voz je bil, sploh break.
Ha! Točno Gaši - pomik zadnje klopi je pa bil verjetno prvi med novodobnimi osebnimi avtomobili.
Florida gor al dol - men je zgledala kot zavrnjen prototip - ni bila slaba, ampak v bistvu je ZX res precej lepši.
SIcer pa a ni Florida dejansko eden od prototipov za Fiat TIPO al kako že gre zgodba ...
Ja novost je v zadnji premi :)
Danes pa o Berlingu? 1996 ... dve glavni novosti?
>>
Berlingo pa ne gre? Odgovor v priponki zgoraj :)
Danes pa malo o Xsari >>
KATERO CITROËNOVO VOZILO JE IMELO VZDEVEK "MALA LIMONCA" ? Ve kdo?
5cv
Katera manekenka je že bila? Claudia Shiffer?
Berlingo gre samo sem včeraj pozabil do konca spisat in stisnit send ... pač izmislili so si uspšeno nov avtomobilski razred, ki je danes splošno razširjen.
Škoda samo, da je iz prvega, luškanega Berlinga potem postajal vse bolj "štorast" za pogledat.
Èisto prvi do facelift je zame še vedno najlepši od vseh. Tudi notranjost je bila super oblikovno - faceliftani od 2002 dalje pa obup tako in drugače.
Za Xsaro so pa Claudio angažiral. Tudi v SLO je takrat v sklopu te reklame prišla. V KP so se potrudili in za prevažat jo enega XM posebej naročili - zdaj sem pa že pozabil a je bil to V6, ki ga ima zdaj JureA al je bil to 2.0TCT (nekoč od GS Cluba) al je bil en tretji, ki je tudi bil včas kasnejši lastnik na forumu. Skratka - en XM, ki je kasneje našel svojo pot tudi pri (vsaj)enem od članov tega foruma ...
Citat od: CEPETKO;257994KATERO CITROËNOVO VOZILO JE IMELO VZDEVEK "MALA LIMONCA" ? Ve kdo?
Vemo :)
http://www.citroenar.eu/showpost.php?p=256366&postcount=15 (http://www.citroenar.eu/showpost.php?p=256366&postcount=15)
Ja v Xsari je bila Claudia :) :BigThumbs:
V katerem letu pa je letna prodaja presegla 1 milijon?>>
V času, ko je reklamirala Xsaro, Claudija ni imela vozniškega izpita. Danes, pa reklamira Opel, češ je iz Nemčije in zanesljiv, v reklami pa aludira na Francoze, da delajo nezanesljive avte...šprda se iz preteklosti...no zdaj je to itak vse Peugeot.
Milijon presežen v letu 1999 :)
Danes pa >>
Pluriel
Citat od: Èojko;258074Pluriel
Točno :)
Danes pa eno o C6 >>
Varnost peščev, ob trku se pokrov motorja dvigne za 6 cm. Kako se reče? Aktivni pokrov motorja???
Citat od: andraž;258086Varnost peščev, ob trku se pokrov motorja dvigne za 6 cm. Kako se reče? Aktivni pokrov motorja???
Pravijo da Head up display ;)
Danes pa ni vprašanja :) Ste fraj ... morem jutri skenirat dalje ..ni še konec ;)
Današnje vprašanje pa je >>
Sobotno >>
Nedeljsko >>
2cv svetovc francija? Al mislijo eurocitro 2000?
Kaj pa 50 let spačka? Tm je blo tud kr neki folka.
Manj kot na fr svetovcu kakih 3500 mislim, da nas je bilo
No prou no...
He he
Kaj pa ono (večkratno) podiranje rekorda srečanja vozile ene znamke na progi v LeMansu .. .a ni na zadnjem bila neka divja številka že samo avtomobilov ... (?)
Najvec jih je bilo za postavljanje rekorda l 2000, leta 2014, ko sva tudi bila prisotna z Goxom niso bili niti blizu rekorda
Ja govorijo o Salbrisu 2011 :) Več kot 7000 2cv in derivatov .
Danes pa >>
Današnje pa iz novejše zgodovine >>
A ds mislijo? Ce bi ostal citroen bi se morda bolje.prodajal?
se čist strinjam s to izjavo, morbit bi pa še hidravliko dali not
Jep, hidravljik bi pasala v več Citro modelov.
Na žaljost hidravljik v citroen ne sploh več.
Zato zdaj Mercedes veljik ja.
Citat od: garac;258391A ds mislijo? Ce bi ostal citroen bi se morda bolje.prodajal?
Ja DS linija ...
Danes pa malo o razširjenosti Citroena >>
Kaj pa Citroen in znane osebe? >>
A odgovor je v igralcih, ki so nastopali v reklamah za Citroen?
Ker Claudia je huuuuda milfa...!
:emot131:
Ja igralci ja :)
Kaj pa danes? >>
Počasi počasi se kviz bliža h koncu, zadnjih par vprašanj je na vrsti.
Kaj pa inovacije v letu 2017? >>
Citat od: Gox;258553Ja igralci ja :)
Kaj pa danes? >>
Atentat na Presidente de la republik France :emot157:
Seveda je Èarlešiči De La Gol preživel zahvaljujoč hidravličnemu vzmetenju, ki je omogočalo vozilu, da je zapustilo kraj atentata med ozkimi ulicami...
Vive la Activa suspension... aja, takrat tega še niso imeli..
:emot15:
Za koliko pa se je prodal spaček leta 2018 na dražbi? >>
Je to Spaček iz leta 1949, ki so ga prodali za cca. 85.000 EUR?
Citat od: Lovro;258681Je to Spaček iz leta 1949, ki so ga prodali za cca. 85.000 EUR?
Skoraj ... 75.600€ :)
Danes pa o postaji >>
Pa še eno za v nedeljo >>
90?
Odgovor: Nobena!
Ker niso prodali še niti en primerek tega avta..
:emot15:
Citat od: sebi;25872990?
90 ja :)
Dexterboy... pa jih je kar nekaj na cesti teh c3 aircrossov :)
Pa še predzadnje vprašanje >>
2cv?
Citat od: garac;2587422cv?
Točno :BigThumbs: Več kot 5 000 000 primerkov ...
Zdaj pa še zadnje vprašanje iz knjigice mali Citroenov kviz >>
(Sledi še splošen pregled Citroenove zgodovine)
Verjetno C4 Picasso?
C3?
C4 čopič. Familije ga kupujejo za sebe in mularijo.
Eni pač nimajo pojma, kwa je Bemfln.
:emot15:
Citat od: andraž;258753C3?
Točno :) :emot112:
C3 je ta ...
Tako, s tem smo kviz vprašanja dali skozi :)
Hvala za sodelovanje :BigThumbs:
V kratkem sledi še pregled Citroen zgodovine in opis najbolj kultnih avtomobilov :)
Žalostno, da je C3 najbolj prodajan Citroen.
Res je padla "nizko" tale znamka.
Samo, da ne bodo začeli še kolesa in skuterje prodajati...
sedaj prodajajo superge :-)
Pa še res je pa še lepe so:
https://luxfashion.uk/products/2705-new-release-shoes-citroen
https://luxurystoreaz.com/products/cit-shoes
:emot61:
:emot54:
:emot65: