Ali naj bi se to dejansko zgodilo? Ve kdo kaj o tem..?
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=16572
Potem še bojo rjaveli in ribali motorji.
Fuuuuuj
Vse gre v neko smer sivega povprečja.
Geldem tam slike iz konzervatorija, res bogata zgodovina, en kup zanimivih rešitev, lepi detajli, vozila ki še danes vzbujajo strahospoštovanje, danes pa kr neke škatle.
Da, čivknili so: https://www.groupe-psa.com/en/newsroom/
Zaenkrat torej samo pogovori...
Meni se zdi pa fino, če se združijo...na ta način dobimo citroenarji dostop do najboljšega električnega avtomobila za šiše množice (opel ampera-e).
Poleg tega sta baje podvozje in novi motorji nove astra fenomenalni!
Nobenega dejstva, D sindikati v luft a F vlada bi pa podprla. Delnice obeh pa gor!
http://www.reuters.com/article/us-opel-m-a-psa-confirm-idUSKBN15T1G0
Jaz pa vidim to takole.
Citroenu ni šlo najboljše in je šel pod PSA. Tam mu gre še slabše, saj ves smetanast razvoj gre v Peugeot. Citroen tone, rešitev vidijo v ločitvi na Citroen za množice (ni zaslužkov) in linijo DS (renome žabe) za petičnejše kupce, tudi na Kitajsko ogromno stavijo. Žal ne gre po pričakovanjih, saj ni čustvene pripadnosti do zanmke, tudi zagrizeni Citroenarji se ne poistovetijo z njo.
Rezultati so slabi. Citroen ima samo C4 Picasso in Berlinga, ki sta uspešnici, vse ostalo izgublja. Celo C3, ki je bil zelo popularen z novim modelom izgublja - slaba kvaliteta materialov, sorazmerno drag, C4 ni všečen, ni karavana, srednji razred 10 let star C5, hidravlika bo odšla v pozabo. V višjem srednjem razredu je bil C6 zadnji in neuspešen izdihljaj zaključen pred 5 leti. V segmentu velikih družin/biznis je že čisto sivi in ostareli C8 na koncu življenske poti. Novega nimajo oz. so to združili z Jumpijem v Spaceturerju, ki je všečen avto, prijetna vožnja, vendar zopet "češki" zaradi šparanja na materialih,... Na električnem delu - to je danes point nima Citroen čisto nič. Nekaj malega na DS liniji.
Citroen je postal slaba Renaultova Dacia. PSA se rešuje, zato povezava z Oplom na SUV-ih, ipd,... iščejo sinergijske učinke, da bodo lahko sploh preživeli (eni in drugi), pri čemur vidim, da bo Citroen vključno z DS le še cokla, ki se jo bodo na koncu znebili. Bodisi tako, da bo propadla ali da jo bo kupil kakšen entuziast - pravi Citroenar!
Se pravi, najprej bo moral Citroen kolapsirati sam vase, nato pa se bo lahko zopet dvignil iz pepela. Tako kot Alfa, pa še marsikatera propadla propadla znamka z zgodovino, detalji, srcem,..., saj se bodo ljudje kmalu naveličali istih avtov le z drugimi znaki na prednji maski.
Renault se tega že dobro zaveda. Poglejte Tenzorja (prototip) in da so na cesto znova spravili Alpino :BigThumbs:
pa o tem je bilo govora že pred leti, se spomnite, da naj bi bil novi C5 na Insigniji delan? C3 Picasso naj bi bil po novem Merivin sorodnik itd...
Zakaj ne, saj opel je že v pradavnini kradel Citroenu tehnologijo, zdaj pa jo bo pač delil, mu ne bo treba krast
Sami delničarji PSA-ja tukaj gor... Od vseh kaj smo se vslinli v to temo je eden ali pa 2 kupila NOVEGA citroena v roku 2 let...
kolikor vem nobeden, vsi rabljene, ampak to nima veze. Ljudje si želijo lepih, udobnih avtov s karakterjem, ne neki Opel z dvojno puščico, ali pa Micu, Pežo...Toyoto
Žal, globalizacija... posebnež ne more biti velikoserijski, ne moreš pa C5 za 50 jurjev prodajat, da bodo dobički dovolj veliki...
Malo spremljajte zgodbo o uspehu o novi Alfi Giulii,... če le niso kaj hudo zaj**** pri kvaliteti oz. zanesljivosti delovanja.
fantje, kupuje se s čustvi.
BMW oglašuje: avto za zmagovalce!
Jaz sem kupil starega Citroena z ljubeznijo do denarja. Evo - s čustvi. :)
In dlje ko ga imam, rajši ga imam. Kljub temu, da je ravno sklopka za zamenjati in bo zopet ninða hasaaaaa! Ode 300€.
Jaz pa sem kupil rabljeno C5-ko zaradi ljubezni do hidravlike in Citroena. In naslednji avto bo spet C5-ka s hidravliko.
Pol pa ti zmanjka ljubezni do hidravlike saj je adijo... So hidravliko mečki prodali boš mogu na zvezdo počakat...
Citat od: sl1;230525Jaz sem kupil starega Citroena z ljubeznijo do denarja. Evo - s čustvi. :)
Nisi dobro napisal. Tega si kupil z ljubeznijo do denarja, naslednjega pa boš z ljubeznijo do Citroena.
Ma saj sem se že na tega navezal... Pa še hidravlike sploh nima.
Evo, sem kupil novega, zato ker je Citroen in je servis dober. Uživam pa z 26 let starim BX-om, ki je dnevno na cesti.
Po moje je posebnež lahko tudi velikoserijski, kot je bil I Twingo, meni odbit je tudi Juke (sicer mi ni všeč, jih je pa kar nekaj na cesti).
Tudi jaz imam doma avto z 30k km...kupil novega 4 leta nazaj ampak najbolj pa uzivam v 16 let starem Twingoju.
Citat od: Xandrej;230519Sami delničarji PSA-ja tukaj gor... Od vseh kaj smo se vslinli v to temo je eden ali pa 2 kupila NOVEGA citroena v roku 2 let...
Seveda sem kupil starega, saj sem razliko do novega junija vložil v delnice ( http://www.finanzen.net/aktien/Peugeot-Aktie) in imam toliko več denarja, da lahko spet kupim starega. :)
Citat od: MSrougeZX;230537Tudi jaz imam doma avto z 30k km...kupil novega 4 leta nazaj ampak najbolj pa uzivam v 16 let starem Twingoju.
Ja itak, ker se ti jebe avto je vreden za eno boljo televizijo in te boli pimpek za njega... Laguno pa paziš ker je nov, lepa pa še kaj... Idi z tvingotom na morje letos ali pa v berlin... To mora bit vrhunsko... :BigThumbs:
Se ne strinjam s teboj. Šele ko/če boš nazaj prešaltal na Citroena ali Alfo boš razumel za kaj se gre.
res je vrhunsko, naš prijatelj gre s C1 in šotorom Portugalsko... verjamem, da bo bolj užival, kot pa kak Pajo s svojim avdijem, ki bo spal v hotelu
Sicer pa vsakemu svoje. Ne zamerim nikomur
Saj s telefonom vrednim 15 50 ali pa 700e lahko telefoniraš.
to je to, ampak Nokia je zakon
Citat od: garac;230577res je vrhunsko, naš prijatelj gre s C1 in šotorom Portugalsko... verjamem, da bo bolj užival, kot pa kak Pajo s svojim avdijem, ki bo spal v hotelu
Sicer pa vsakemu svoje. Ne zamerim nikomur
Mislim da je glavna razlikaglede potovanja z avtom v tem ce se ti mudi ali me. Pustimo vrocino pa klime. Ce sem casovno omejen bom vzel hitrejsi avto,ce me grem s saxojem. Avtocesta 110-120, pa pelje cisto udobno,za magistralke je pa se boljsi. Res je da sem malo dodelal sedeze,ledvena i hrbtna opora,tak da se sedi yudi cisto o.k.
Aja,kar se pa druzenja psa-gm tice,ne vidim nic dobrega. Poglejte si 5 let stare ople. Gnijejo,se kvarijo,podvozje rjavi,razpada motorni deli iz plastike pokajo,sedezi razpadajo....insignia,astra,zafira...vse skupaj je en drek.
Saj citroeni enako, poglej c4 plastika pod pokrovom poči in elektroniko zaliva vodo, sprednja havba rjavi....
Citat od: mirchi;230583Aja,kar se pa druzenja psa-gm tice,ne vidim nic dobrega. Poglejte si 5 let stare ople. Gnijejo,se kvarijo,podvozje rjavi,razpada motorni deli iz plastike pokajo,sedezi razpadajo....insignia,astra,zafira...vse skupaj je en drek.
Od kod ti to? Mi imamo 6 let staro Merivo, pa vse dela ok (cca 85.000 km ima). Vmes je crknila samo elektrohidravlicna servo pumpa ker je bil nov akumulator presvoh oziroma premajhen. Ce ne bi takrat malo sparali in preveč verjeli ninði da "ma to bo delalo", potem ne bi imel sedaj prakticno nič za jamrat.
Aja pa elektricna kljucavnica na prtljazniku je bila menjana v garanciji ker je tudi crknila.
Drugače pa se mi Opel ne zdi tako slab.
Se pa jaz tudi raje vozim z XP, ker je bolj udoben in pregleden.
napisali ste kdo je v zadnjih dveh letih kupil novega....
lepo vas vprasam kaj naj kupim saj že od ds5 ni nic pametnega, kot ste napisali.
prej senm kupil veliko novih od xsare do c5 ampka sedaj (zadnjih par let)ni vec nič
Opel prinaša "novo" kri v ševrončke, saj je edini uspel udejanjiti ideje Citroënovih konceptov.
http://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/opel-vor-dem-verkauf-die-harten-folgen-der-blitz-fusion-a-1135474.html
Svinja in kura sta imeli težave na domačem in globalnem tržišču s prodajo svojih proizvodov-mesa in jajc.
Stakneta glave in se na koncu dogovorita,da bosta v bodoče nastopale na domačem in globalnem tržišču z skupnim proizvodom imenovanim hemedeks.
Podpišeta vse pogodbe o združitvi,te overita na sodišču,obvestita zainterisirano javnost.....posel naj bi stekal...... Svinja začne razmišljati:
"Kura bo veselo nesla jajca,jaz pa bom morala za ta najin skupni proizvod prispevati šunko...dobro:za začetek bom skakala po treh nogah,ampak ko bo zmanjkalo šunke mi gre druga noga.....in tako dalje."
Svoja razmišljanja in zle slutnje razloži kuri.
Ta ji odgovori:
Veš draga svinja pri vsaki integraciji je tako,da je treba najprej enega zaklati,da lahko po tem naslednji preživi !
To je samo moja asociacija o Oplu in Citroenu,pri tem je pomembno kje je svinja....
Lep pozdrav! j.
Naj bo svinja kar opel.
Al pa če je citroen. Saj se znamka že itak uničuje. Vsaj tako se obnašajo. Včasih sem z veseljem pogledal kakšen nov avto od citroena, ki je prišel ven. Kaj naj pa sedaj gledam? Èeprav moram priznat, da sem zadnjič pri Jerovšku gledal novega c3 naloudanga z opremo in mi je bil res všeč. Sam kaj naj jaz s tem avtom. Edino še zadnji picasso mi ostane. Vse ostalo bo že kmal 10 let na trgu če ni že. Sploh ne vem kaj se še silijo z to znamko, če so ji vse že pobral. Opel ni pa nič boljši.
@jože, dobro napisano, se strinjam. A veš, da bi bilo fajn, da kdaj tudi ti kaj napišeš za Spak. Imaš ideje in si en od seniorjev... khm
No pa smo v kompletu. Že kdo obnavlja kakšno Opel Olimpijo?
By Ania Nussbaum
(Bloomberg) -- PSA Group agreed to buy General Motors Co.'s Opel unit in a transaction valued at 2.2 billion euro ($2.3 billion), creating Europe's second-largest carmaker in a bid to better compete in the region's saturated market.
The combination is expected to generate annual savings of
1.7 billion euros by 2026, with the loss-making Opel unit generating an operating profit margin of 2 percent by 2020 and 6 percent by 2026, GM and the Paris-based maker of Peugeot and Citroen vehicles said in a joint statement. The deal includes the Germany-based Opel, its U.K. nameplate Vauxhall, as well as the GM unit's financing operations. BNP Paribas SA will buy 50 percent of the financing business for about 450 million euros.
GM, which has owned Opel for almost 90 years, is cutting ties after the division missed a target to break even in 2016, contributing to losses that have totaled about $9 billion since 2009. PSA is betting that adding Opel's roughly 1.2 million in annual deliveries will solidify its own turnaround by spreading the costs for developing new vehicles across a larger network.
Job and production cuts are likely as the two companies offer a similar slate of mass-market cars from high-cost locations in Germany, France and the U.K.
"We are confident that the Opel/Vauxhall turnaround will significantly accelerate with our support," PSA Chief Executive Officer Carlos Tavares said in the statement. "Having already created together winning products for the European market, we know that Opel/Vauxhall is the right partner."
For GM, exiting Opel will lead to a non-cash charge of $4 billion to $4.5 billion. The deal will continue efforts to shed underperforming assets and will free up about $2 billion in cash to use for share buybacks, according to the statement.
The U.S. automaker will also have the right to purchase PSA shares through warrants issued as part of the deal. GM and PSA will continue an agreement for Opel to supply its Australian Holden unit as well as the Buick brand with certain models. The two companies may also cooperate on fuel cell systems.
The deal would reinstate PSA as Europe's second-biggest carmaker after Volkswagen AG, pushing it past Renault SA following a steady decline in market share in recent years.
After streamlining operations following a 2014 bailout by the French state and Dongfeng Motor Corp., PSA CEOTavares is shifting focus to growth. His vision for a combination of PSA and Opel is to create a "European champion" by slashing costs, combining development efforts and exploiting the appeal of German engineering.
With the addition of Opel, PSA is set control 16 percent of the European auto market, putting it behind only Volkswagen's 24 percent. The deal is the second run at linking the two carmakers after savings from a purchasing and development cooperation project fell short of expectations, prompting Detroit-based GM to sell its 7 percent stake in its French counterpart in 2013.
Still, that cooperation is now starting to pay off. In February, Opel unveiled the new Crossland X compact sport utility vehicle, which shares underpinnings with PSA's Citroen
C3 hatchback. A larger Opel SUV is set to follow later this year, which will be built at a PSA facility in France.
At Opel, Tavares will seek to replicate the turnaround he engineered at PSA, including cutting jobs, freezing pay and eliminating slow-selling, unprofitable models. The French company went from net losses starting in 2012 to profit in 2015, and generated 2.7 billion euros in cash in 2016. This year, for the first time since 2011, the company will pay a dividend.
--With assistance from David Welch and Christoph Rauwald.
To contact the reporter on this story:
Ania Nussbaum in Paris at anussbaum5@bloomberg.net To contact the editors responsible for this story:
Chris Reiter at creiter2@bloomberg.net
Dalia Fahmy
tole pa moraš že znat trumpovščino, da kaj razumeš.
v glavnem opel plus pežo je popel al neki tazga.
Glede starih oplov, so zelo zanimivi za obnavljat ker je enostavna mehanika in so v glavnem problemi samo s plehovjem. Dobiš pa veliko za stare ople, kot za stare citroene npr. po sejmih, medtem ko za stare forde skoraj ni nič.
Dobro da nismo kupili ford..
oppsa :)
Jaz mislim, da znajo Oplovci in PSAjevci kaj zanimivega narediti skupaj.
Nova meriva bo po govoricah sodeč peugeot 2008 z oplovim znakom. Pa ajd. Tudi to ni bad. Pa sedaj imajo namesto 1.2 turbobencincev vsaj se 1.4 iz oplove palete na voljo.
1.2 se mi zdi vseeno malo malo pa tudi ce ima 130 konjev.
Še en članek na to temo..
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=6&id=254
haha... opet ti novinarji
Vsekakor opel je prišel pod PSA samo zato da lahko ena in ista punca dela reklamo za avtomobile istega koncerna. Najprej za Xsaro sedaj za OPLA
Èe se dobro spominjam...ko je Claudia reklamirala in "vozila" Xsaro, sploh ni imela vozniškega dovoljenja, oziroma resnično ni znala voziti.
Je pa zanimivo, kako ga Francozom "zabije" v Oplovi reklami...češ, da ne znajo delati avtov...ker so Nemški pač kvalitetni...iz Nemčije so!
a to pomeni ce ne znas voziti imas citroena potem pa nemski je
Èe je pa ona tudi nemška.
Tako nekako razumem:
Pogovarjajmo se o PSA.
Èe gre verjeti wikipediji
https://en.wikipedia.org/wiki/Groupe_PSA (https://en.wikipedia.org/wiki/Groupe_PSA)
vidimo:
"In December 1974 Peugeot S.A. acquired a 38.2% share of Citroën. On 9 April 1976 they increased their stake of the then bankrupt company to 89.95%, thus creating the PSA Group (where PSA is short for Peugeot Société Anonyme), becoming PSA Peugeot Citroën."
Tam se samostojna zgodba konča in citroen jo je dobro odnesel.
Sedaj imata P in C cel kup enakih delov, pa še konkurenca sta.
Kot pravijo, bodo v prihodnje razvijali kvalitetno znamko Peugeot, Citroen bi naj bil nekoliko cenejši, linija DS pa bolj prestižni.
Opel? Nekaj boš še naredili, simca in talbot sta že izginila .... opel se bo vlekel, ker je nemški.
In končno Citroen dobi 4x4 iz svoje tovarne...pardon Oplove...pardon Suzukijeve...
Citat od: gule;231427In končno Citroen dobi 4x4 iz svoje tovarne...pardon Oplove...pardon Suzukijeve...
Evo, torej jaz trenutno že imam 4x4 citroena. :emot77:
Pa še en članek,če se komu da brat...
Da se kako, da ne. Res so poceni kupili Opla, ni kaj. Zdaj bo, pa namesto Insignie, C5...
C5 bo samo še crossover po mojem insignijo bodo pa obdržali ker se boljše prodaja.